Regisztráció

  • Mi az a Magyar Országos Panel?

    A Magyar Országos Panel egy közösség olyan internet használók számára, akik jutalomért cserébe piac- és közvéleménykutatásokban szeretnének részt venni. A Magyar Országos Panel a Nielsen Admosphere, az NMS Market Research és a STEM/MARK ügynökségek tulajdona. Ügyfeleink és kutatásaink megrendelői magyar és külföldi piackutató ügynökségek, egyetemek, kutatóhelyek és állami intézmények.

  • Mit kapok a Magyar Országos Panel regisztrációval?

    Lehetőséget kap arra, hogy különböző témákban megoszthassa véleményét, és a részvételért pénzjutalomban részesüljön.

  • Ki lehet a Magyar Országos Panel tagja?

    Azok az emberek, akik betöltötték 15. életévüket, tartósan Magyarország területén élnek és érdeklődnek az internetes piac- és a közvélemény-kutatás iránt.

  • Hogyan válhatok a Magyar Országos Panel tagjává?

    Elegendő megadni érvényes e-mail címét (jobboldalt a Regisztráció fül alatt), majd várni az e-mailünkre, és helyesen kitölteni a regisztrációs űrlapot. Nem lehetséges egynél több alkalommal regisztrálni.

  • Lehet egyszerre Magyar, Szlovák, Cseh, Lengyel Országos Panel fiókom?

    Nem lehet, ezért kérjük azt az országot válassza ki, ahol a legtöbbet tartózkodik.

  • Milyen hardver és szoftver igények vannak?

    A kutatásokban való részvételhez elegendő egy asztali számítógép vagy egy notebook is, melynek van internet elérhetősége és böngészője a Sütik és a JavaScript engedélyezésével, valamint rendelkezik Adobe Flash installációval. Nem tanácsoljuk, hogy a kutatásokat Internet Explorerrel töltsék ki, mivel ez a böngésző egyes kutatásokkal nem kompatibilis. Egyéb alternatíva lehet például a Mozilla Firefox vagy a Google Chrome aktuális verziói kiegészítők nélkül, hiszen ezek blokkolhatják a kérdőívek működőképességét (videó lejátszás blokkolása, „reklám” anyag blokkolása, stb.).

Személyes adatok

  • Miért a regisztrációnál adjuk meg a személyes adatokat?

    Konkrét személyekkel, és helyesen kitöltött, valós adatokkal rendelkező panel tagokra van szükségünk ahhoz, hogy kutatásaink magas színvonalát megőrizhessük. Azért kérdezünk szociodemográfiai adatokra, mint például nem, végzettség, életkor, stb., hogy megismerhessük a Magyar Országos Panel struktúráját és megfelelő kérdőíveket tudjunk kiválasztani Önnek.

  • Miért kell a regisztrációnál telefonszámot megadni?

    A telefonszámát egyetlen alkalommal használjuk fel, hogy hitelesíteni tudjuk a regisztráció során megadott személyes adatokat egy rövid beszélgetésen belül. Amennyiben nem választja ki azt a lehetőséget, hogy telefonos kutatásokban kíván részt venni, akkor nem fogjuk többet telefonon hívni. A további számokat biztonsági eszközként használhatja fel egyes személyes adatok változásánál a fiókjában, valamint a jutalmak megrendelésének megerősítése során.

  • Hogyan kezelik a megosztott adatokat?

    Minden egyes adatot, melyet megoszt velünk, gondosan védünk és úgy kezeljük őket, hogy illetéktelen személy ne férhessen hozzá. Mivel személyes adatokkal kell dolgoznunk, regisztrálva vagyunk a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál.

  • Van valakinek hozzáférhetősége a személyes adataimhoz?

    Azokhoz a személyes információkhoz, melyeket megadott nekünk, csakis a Magyar Országos Panel megbízott és képzett munkatársai férhetnek hozzá. Kizárt, hogy az Ön személyes adatai harmadik személy kezébe kerüljenek. Az Ön személyes adatai nem érhetőek el az internetről.

Panel tagság

  • Hogyan vehetek részt a kutatásokban?

    A kutatásokba történő besorolásról e-mailben értesítjük. Elegendő lenyomnia a Belépés a kutatásba gombot az e-mailben vagy a www.orszagospanel.hu oldalon a Kutatások és ösztönzők almenüben követni a további instrukciókat. A kutatási meghívókat rendszeresen továbbítjuk, ügyfeleink aktuális igényeitől, az Ön jellemző tulajdonságaitól, vagyis a célcsoporttól függően. Úgy juthat gyakrabban meghívókhoz, hogyha hiánytalanul és helyesen tölti ki a profil információit.

  • Mit jelent a kutatási részvétel?

    A kutatásban való részvétel azt jelenti, hogy on-line kérdőívet tölt ki, melyhez meghívót kap. A kitöltéshez szükséges idő a kérdések számától függ, általában 1 és 25 perc közöttiek a kérdőívek. A várható időt már a kutatásba való belépés előtt megadjuk. Ennek ellenére hamarabb befejeződhet a kérdőíve, amennyiben nem teljesíti valamelyik utólagos részvételi feltételt, vagy pedig elegendő számú Önhöz hasonló tulajdonságokkal rendelkező adatközlő vett már részt a kutatásban. Érdemes egyből megcsinálni a kutatást, általában nem lehet újból visszatérni.

  • Minden kutatásban részt kell vennem?

    Nagyon örülni fogunk, hogyha részt vesz minden kutatásban, melyre meghívót kap tőlünk. Ez azonban nem kötelesség. Amennyiben tudja, hogy hosszabb ideig nem vehet részt kutatásban (pl. nyaralni megy), akkor a fiókjában beállíthatja, hogy felfüggeszti tagságát. Amennyiben a panel tag a meghívókra folyamatosan nem reagál, rendszerünk automatikusan kevesebb kutatási meghívót fog neki továbbítani.

  • Hány e-mailt fognak küldeni?

    A regisztráció után érkezik egy megerősítő e-mail. A következő héten várhatja az első kutatási meghívót. A további meghívók a telefonos hitelesítés után kerülnek továbbításra, rendszerint az ügyfeleink érdeklődése alapján. Rendkívüli helyzetben kaphat fontos figyelmeztetéseket a tagságára vonatkozóan. Sohasem küldünk spameket.

Ösztönzők és jutalmak

  • Milyen jutalmat kapok a kutatásban való részvételért?

    Minden kutatást pontokkal jutalmazunk a kérdőív hossza és összetettsége alapján. A pontokat pénzre válthatja. A beváltáshoz minimum 2050 pontra van szüksége, ami 2500 forintnak felel meg. (82 pont = 100 ft)

  • Milyen az pont-pénz árfolyam, amikor átutalásra kerül a bankszámlámra?

    A pontokat 82:100-as árfolyammal váltjuk. 82 összegyűjtött pontért 100 Ft-ot kap. Legalább 2050 ösztönzőt kell elérnie ahhoz, ez 2500 Ft-nak felel meg, hogy a pontjait átválthassuk és elutalhassunk a bankszámlájára.

  • A pontokból származó bevételemet fel kell tűntetnem az adóbevallásomban?

    Az együttműködés során az Önök részére jövedelem keletkezik, mely adóköteles. Ezen adókötelezettségről az alábbiakban tájékoztatjuk, melyről a Felhasználó köteles gondoskodni. Az együttműködés során származó jövedelem úgynevezett „Egyéb jogcímen kapott jövedelem”, amellyel kapcsolatban az általános adófizetési és bevallás módja a következő:

    1. Az adó, és a megfizetett adóelőlegek elszámolását be kell vallania az éves SZJA bevallásban, melynek határideje magánszemélyeknek minden tárgyévet követő év május 20-a

    2. A panel tagoknak, mint magánszemélyeknek, a panelben végzett aktivitásukkal szerzett bevételek után Személyi Jövedelemadó (SZJA) és Szociális Hozzájárulás (SZOHA) előleget kell fizetniük. Amikor bevételük érkezik a tevékenységből, akkor az adott negyedévet követő hónap 12. napjáig kell megfizetniük az összeget a NAV részére. A bevétel egyéb jogcímen kapott jövedelemnek minősül.

    A fizetendő negyedéves jövedelem számítására példa:

    1. Bevétel a negyedévben összesen: 2.500 Ft
    2. 10%-os költséghányad: 2.500 Ft * 0,1 = (-) 250 Ft
    3. Tehát az adó alapja (jövedelem): 2.500 Ft – 250 Ft = 2.250 Ft
    4. Bevétel a negyedévben összesen: 2.500 Ft
    5. Személyi jövedelemadó (15%): 2.500 Ft * 0,15 = (-) 338 Ft
    6. Szociális hozzájárulási adó (SZOHA) (22%): 2.250 Ft * 0,195 = (-) 439 Ft

    7. Nettó, adózott jövedelem: 1.723 Ft

    A bemutatott példa a 2019-ben érvényes szabályok szerint, az adó illetve adóelőleg számítás 10% költséghányad használatának módszerével készült. Az adóelőleg és adó kötelezettséget a következő bankszámlákra kell megfizetni átutalással, vagy csekket kérve az adóhatóságtól. NAV kirendeltségen bankkártyával is lehet fizetni
    103 (adónem kód) NAV személyi jövedelem adó számla: 10032000-05056353
    258 (adónem kód) NAV szociális hozzájárulási adó számla: 10032000-06055912

  • A pontegyenleg előzményeiben nem látom a jutalmat, mely az általam meghívott ismerősöm regisztrálása után járna. Hol van a hiba?

    A link segítségével történő regisztráció után, amely a meghívás része, a következő feltételeknek kell eleget tenni:
    1) Önnek hitelesített tagnak kell lennie. Amennyiben a telefonos hitelesítés előtt hív meg másokat, úgy a pontok csak azután íródnak jóvá az egyenlegén, hogy telefonon hitelesítettük Önt.
    2) Az új tagnak az Ön linkjén vagy az Ön meghívására kell regisztrálnia a Panel oldalán. Ennek hiányában sajnos nem tudjuk jóváírni Önnek a pontokat.
    3) Az új tagnak regisztrálnia kell a Panelben és létre kell hoznia a fiókját. Ezután ki kell töltenie az első kutatást, amit a telefonos hitelesítés követ pár nappal később (legfeljebb 2 héten belül).

Fiókbeállítások

Hibaelhárítás