10 infó válaszadóinknak

10 infó válaszadóinknak

Új tag vagy netán régebb óta velünk van? Kiválasztottuk a leggyakoribb kérdéseket és összeállítottuk a 10 információs pontot, melynek segítségével a kérdőívek kitöltése során nem érheti Önt meglepés.

1. Megéri a gyorsan regálni

  • A piackutatásban is érvényes a régi közmondás: „Ki korán kell, aranyat lel.“ A kérdőívek kitöltésére gyakran csak pár órája, napja van. Mindig csak egy bizonyos számú személyt keresünk az adott térségből, korcsoportból vagy szakmabeliek köréből. Ezért előfordulhat, hogy ha a meghívóját csak pár nap késéssel nyitja meg, már nem vehet részt a teljes kutatásban. És ez kár lenne, ugye?

2. Legyen mindig naprakész = az ideális válaszadó

  • Nálunk kilenc hónapon belül minden válaszadónak legalább egyszer frissítenie kell a személyes adatait. Talán megváltoztatta a szolgáltatóját, elköltözött, hörcsögöt vett vagy éppen diplomát szerzett? Kérjük, értesítsen minket időben az Önt érintő változásokról profilja frissítése útján. Tudjuk, hogy a profil adatok ellenőrzése és újbóli kitöltése egy kis időt vesz igénybe, de csak így tudjuk biztosítani, hogy megfelelő kérdőíveket továbbítsunk Önnek.

3. A pontok beváltása mindig a hónap első hetében történik

  • Végre elérte a 2050 pontot, és a „jutalom megrendelése“ gombra kattint, hogy a pénzösszeg megérkezzen a számlájára. Tudta, hogy nem lényeges, mikor kéri a kifizetést (a hónap első vagy 28. napján)? A kifizetésre mindig a következő hónap első hetében kerül sor. Megéri várnia egy kicsit, további pontokat összegyűjtenie, és csak a hónap végén kérnie a pontok beváltását.  

4. A pontokat tárgyjutalomra válthatja, vagy jótékonysági célokra fordíthatja

  • Nálunk a pénzjutalom mellett lehetősége van arra, hogy jutalmát jótékonysági célokra fordítsa (hamarosan), valamint a katalógusból tárgyjutalmat is kérhet (hamarosan). Talán közeli ismerősei közül valakit megörvendeztetne egy ajándékutalvánnyal, társasjátékkal, egy digitális meteoállomással, esetleg egy folyóirat-előfizetéssel? Ezt is elintézhetjük.

5. A kérdőívet nem lehet mobiltelefonon kitölteni

  • Meghívót kapott egy új kérdőívbe, és a kitöltés során hosszú, esetleg rosszul megjelenített kérdésekbe vagy videókba futott? Ügyfeleink kérdőíveinek többsége nem mobiltelefonos kitöltésre készült. Ezért mindig ellenőrizze a kérdőív első oldalát. Amennyiben azt tanácsoljuk, hogy a kérdőívet ne töltse ki mobiltelefonon, akkor várjon addig, amíg nem lesz tablet vagy számítógép közelében.

6. Jobb ma egy veréb, mint holnap egy túzok. Az új tag után egy pohár sör vagy kóla járhat..

  • Tudta, hogy amennyiben 6 embert javasol nekünk, akik regisztrálnak is a Magyar Országos Panelba, akkor mindegyikük után 60 pontot írunk Önnek jóvá? Beszélgessen a panelről barátaival, és 6 új tag után 360 pontot kap az egyenlegére. Ez már két sör ára.

7. Az egy pont rejtélye megoldva

  • Végzett egy teljes kérdőívvel, de csak egy pontot kapott érte? „Hát hogy lehet ez! Soha többé nem töltök ki semmit!” Ne féljen, nem vesztetek el a pontjai. Itt ún. egypontos típusú kutatásról van szó, ilyenkor az egyes válaszadóknak eltérő hosszúságú kérdőíve van, ezért más jutalmat is kapnak. Ebben az esetben utólagosan írjuk jóvá a pontokat – 30 nappal a kutatás befejezése után.

8. Már nagyon hosszú ideje várok a jutalmamra. Mi lehet vele?

  • A tárgyjutalmakat a megrendeléstől számított 30 napon belül küldjük annak függvényében, hogy mennyi idő alatt érkezik meg hozzánk a forgalmazótól, és a posta milyen gyorsan veszi át őket tőlünk. Magyarországra a jutalmakat Prágából küldjük budapesti fiókunkon keresztül (ezért csúszhat az átadás határideje).
  • Az elektronikus utalványokat rendszerint 2-3 héten belül küldjük (csoportosan rendeljük őket egy bizonyos megrendelési szám elérése után – az utalványok többségének csak korlátozott érvényessége van, ezért nem küldhetjük őket azonnal, reagálunk a keresletre).
  • Az előfizetéseket a rendeléstől számított 30 napon belül intézzük. Ezt követően a kiadóktól és az egyes folyóiratok megjelenési idejétől függ. Kérjük, legyen velünk türelmes.

9. Felfüggesztett kérdőív

  • Meghívót küldtünk Önnek, de nem tud hozzáférni, mivel a kérdőív fel van függesztve? A kérdőívek leginkább technikai okokból, vagy az összegyűjtött adatok ellenőrzése céljából lehetnek felfüggesztve. Kérjük, térjen vissza a kérdőívhez később. A kérdőív új hozzáférési dátumának elérhetőnek kell lennie az Ön profiljában a kérdőív előzmények között.

10. Egyszer és ne tovább

  • „Újra elérhetővé tudják tenni számomra a kérdőívet?“ „Elkezdtem kitölteni a kérdőívet a mobiltelefonomon, de a kérdőív nem akar továbbengedni, a számítógépemen fejezném be.“ Ez sajnos nem fog menni. A kérdőív kitöltésére mindig csak egy lehetősége van (amennyiben a meghívóban nem szerepel másként). Az ismételt belépés nem lehetséges.
És ne feledje! Amennyiben problémája adódik a kérdőívvel kapcsolatban, nem sikerül belépnie a fiókjába, tanácsra van szüksége, meg szeretné osztani valakivel a panaszát, vagy éppen csak meg kíván dícsérni minket, bármikor fordulhat hozzánk a info@orszagospanel.hu címen. Mindig az Ön rendelkezésére állunk!